Klacht: Onduidelijke deals en slechte service

op 15 september 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 september klant geworden bij delta, na een vraag over mijn 1e factuur. Zag ik dat ik de korting die op de website staat niet krijg. Hierover gebeld, en hun interpreteren de regels en kortingen anders dan op factuur. Ze refereren naar contract, Hier staan de kortingen weer anders beschreven dan hoe de klantenservice het uitlegt dus er zijn 3varianten voor uitleg. Niet duidelijk dus.

Daarnaast zijn per 1 september de deals veranderd. Waardoor mensen geen 400 maar 1 gig de eerste 12 maanden krijgen voor 45 euro. Als je zegt dat je dit aangepast wil hebben zeggen ze je hebt gelijk maar ik kan je niet helpen heb de bevoegdheid niet.kan het niet. Keer op keer word je doorverbonden zonder oplossing. Geef je aan dat je binnen 14 dagen mag opzeggen dan komen ze met diverse redenen waarom ze je niet kunnen helpen.zo zou ik nog geen klant zijn. Dus opzeggen kon niet.
Ze gaven keer op keer andere redenen de schuld dat e.e.a. niet kon.

Dus bij deze een zeer ontevreden klant

Gewenste Oplossing:

Aanpassing huidig contract of duidelijke oplossing qua opzeggen en aanvragen dat dit goed aansluit

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MattR83