Klacht: Hans4527

op 26 maart 2020 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al weken op een beloofde terugbetaling van 227,96 € ivm een onterecht aangerekend product. Volgens mevr. Charlotte Visser zou ik het bedrag vanaf 25032020 terugbetaald krijgen. Ik voelde nattigheid en nam contact met Delta via mail, chat en Messenger. Sharona van de chat bekende aan mij dat de verwerking nog niet was gebeurd. Tim vertelde me via Messenger dat ik het bedrag binnen 35 werkdagen zou terugkrijgen en dhr. Ad Merks van de klantendienst beloofde mij dat het bedrag zou worden betaald op 01042020, maar vroeg mij wel (nog maar eens en na eerdere transacties) naar mijn rekening. 3 verschillende antwoorden, wie zou mij nu de waarheid hebben verteld ? En dat na mijn eerdere mails en contactnames, ongelooflijk en niet te begrijpen. Een staaltje van incomptententie… toch ?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het beloofde bedrag zo snel mogelijk betaald krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans4527