Mijn Klacht:
TV deed het niet naar behoren. Delta gebeld. Delta op afstand gemeten en signaal was goed. Antwoord was dat de Catkabel het kan zijn. Delta stuur kabel op. TV werk weer enkele dagen en toen weer hetzelfde storing. Weer Delta gebeld. Afgesproken dat een monteur zou komen en als het aan de installatie van Delta lag was het gratis. Als het aan ons installatie lag zou ik moeten betalen. Monteur kom langs. Vervang de hoofd aansluiting. Probleem bleef. Monteur vervang de coax kabel en de TV werk weer. Later een factuur van € 107,50 gekregen. Weer gebeld en een klacht hier over ingediend. Niets meer vernomen tot 27 januari 2021. Kreeg een brief met opstaand bedrag plus € 17,75 incasso kosten. Weer Delta gebeld. Kreeg te horen dat Delta nooit een kabel heeft opgestuurd (vreemd, want de oude opgestuurde kabel lig nog hier). Het onbeschofste is nog dat de telefoniste zo het gesprek eindigd en ophang.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Delta eerlijk zou handelen. 7 maanden niets laten horen na de klacht en na 7 maanden een factuur sturen met incasso kosten sturen. Tevens vind ik reactie van u telefoniste/medewerker ook niet erg klant vriendelijk. Je zeg niet tijdend een gesprek: Fijne avond en hang op.
