Klacht: anoniem verlenging aangeboden

op 16 augustus 2019 over Delta in de categorie Energieleveranciers

15-8-2019 ben ik via anoniem telefoonnummer benaderd voor een verlening van mijn premium pakket
ten eerste ik wens niet door delta anoniem benaderd te worden dit is zeer klantonvriendelijk en beneden alle peil

mij werd oa ook een mobiel abonnement aangeboden wat ik pertinent geweigerd heb , na 5 minuten een mail ontvangen met een contract voor mobiel abonnement hoe is het mogelijk?
dit uiteraard geannuleerd na herhaaldelijk contact met uw medewerkers

dan werd mij aangeboden ivm met lang klant zijnde en verlening evt een wifi opwaardeer snelheid en sneller internet

dan werd mij aangeboden het familiepakket te krijgen zonder bijbetaling
daar heb ik dus ja tegen gezegd
inmiddels heb ik begrepen dat dit niet doorgevoerd is
begrijp er helemaal niets meer van
gevraagd door een leidinggevende teruggebeld te worden daar is nog niet op gereageerd

ik ben heel boos over deze gang van zaken , graag opheldering hierover en uw verkoopmedewerker die nogmaals anoniem belt doet zijn werk absoluut niet naar behoren

ik wil zo spoedig mogelijk door een leidinggevende terug gebeld worden en niet dus door de klantenservice

zo de zaken nu staan denk ik erover om delta te verlaten na 11 jaar
nooit een probleem gehad met jullie tot nu toe
ik wens dit naar behoren opgelost te zien

Nu ben ik absoluut ontevreden

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 16 augustus 2019 om 14:14 geantwoord

Goedemiddag,
Ik vind het vervelend dat je een onaangename ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat mag uiteraard niet de bedoeling zijn.

Graag kijk ik voor jou na hoe de situatie is ontstaan en wat ik hierin kan betekenen. Graag ontvang ik jouw klantgegevens en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent in een privébericht.

Kelly

DELTA Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door berry of feeksje