Klachten over Dekra

DEKRA is een onafhankelijke kennisorganisatie met ruim 28.000 werknemers in meer dan 50 landen. Onze experts zetten zich wereldwijd in voor de waarborging... Lees meer >

90% van alle klachten opgelost. Nog 40 klachten nodig voor een plaats in de categorie Autodealers

90%
10 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
9 klachten opgelost
1.6 /10
7 stemmen
7

Tijdslijn

Ontevreden over houding schadexpert

Klacht van op 18 juli 2019 over Dekra in de categorie Autodealers

Naar aanleiding van een lekkage in woonhuis heeft onze verzekering (SNS) Dekra ingeschakeld als onafhankelijke schadexpert. Wij hebben een slechte ervaring gehad met de desbetreffende expert. - Expert kwam telefonische afspraken (veelal) niet na - Expert reageerde (veelal) niet op emails - Expert... Lees meer

Expert blijkt geen expertBoel besodemieteren

Klacht van op 12 februari 2019 over Dekra in de categorie Autodealers

Diefstal van een auto. Dekra zal de dagwaarde bepalen. Iemand die zich uitgeeft als Expert belt mij namens Dekra maar kent de verschillen tussen TrendlineHiglineComfortline al niet. Vervolgens heeft deze 'expert' 2 internet advertenties gegoogeld en daaruit de dagwaarde... Lees meer

Schade wordt niet fatsoenlijk afgehandeld

Klacht van op 05 februari 2019 over Dekra in de categorie Autodealers

We zijn aangereden door een Duits voertuig. Deze meneer heeft mijn zoontje en mij niet gezien en ons vd weg gereden.Nu is dekra tussenpersoon. Dit is al in mei 2018 gebeurt. Tegenpartij liegt er zijn ook onafhankelijke getuigen die dit... Lees meer

Onjuiste autoschadetaxatie

Klacht van op 25 november 2018 over Dekra in de categorie Autodealers

Nadat mijn auto door vandalisme beschadigd en vernield was adviseerde Unive rechtsbijstand mij een schaderapport door Dekra te laten opstellen. Omdat mijn auto een zeer exclusief type is, zou Dekra mij terugbellen een afspraak te maken. Ze stonden echter de... Lees meer

Foute Expertise

Klacht van op 31 juli 2018 over Dekra in de categorie Autodealers

Klacht: Ik heb 3 jaar terug een kunststof achterdeur laten plaatsen door Hooli kozijnen. Vanaf het begin zijn er problemen deze erkende ze ook. Het probleem kon niet opgelost worden met gewoon stellen. Het contact verliep zeer slecht, verschillende voorstellen gedaan om... Lees meer