Klacht: Defect meereiskaart Daluren

op 25 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 mei j.l. heb ik, als meereizer, gebruik gemaakt van de Meereiskaart Daluren (eerste dag). De volgende dag (25 mei) wilde ik gebruik maken van de tweede gratis meereisdag van deze kaart. Dit ging echter niet. Ik kon op die dag hier niet mee inchecken. Het gevolg was dat ik op die dag de reis Reuver-Maastricht Randwyck op eigen kosten heb moeten maken.

Gewenste Oplossing:

Compensatie van de gemaakte kosten lijkt mij redelijk. Een gratis dagkaart is uiteraard ook goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Verlinden