Klacht: Onjuist product geleverd, geretourneerd, daarna geen reactie en geen restitutie

op 22 november 2018 over Dealextreme.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 22 september een telefoon besteld en betaald. Op 5 oktober (dus redelijk snel) pakketje ontvangen. Echter, een verouderd model, compleet afwijkend (zowel merk als specificaties) van wat ik besteld heb en voor betaald heb. Direct via de ticket service gemeld. Na bericht terug een foto gemaakt van de bestelling en het ontvangen product. Lange tijd geen reactie. Nieuw ticket geopend op 29 oktober met de klacht dat ik geen reactie meer krijg. Op 5 november bericht hoe gehandeld kan worden als iik het product wil retourneren. Op 5 november geretourneerd en op verzoek op 6 november foto’s verzonden van het verzendbewijs en de track and trace gegevens. Sindsdien geen enkele reactie. Het product is bij hun bezorgd op 7 november 2018. Op 12 en 14 november gevraagd naar de stand van zaken. Geen enkele reactie meer vernomen.

Als het betaalde bedrag wordt gerestitueerd. Ik heb immers het product geretourneerd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealextreme.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealextreme.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RidderD