Klacht: 2 artikelen in de doos ipv ???

[email protected] op 13 maart 2013 over Dealbanana.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag de zogenaamde verrassingsdoos ontvangen
van dealbanana, en erg fijn om een koekenpan te
krijgen die niet geschikt is voor inductie, en een
paar teenslippers die je in elkaar moet vouwen in
de maat L.

dealbanana belooft van alles, maar komt niks na,
ik kan er niks aan doen dat onderweg de doos geopend
is en dat er spullen uit gehaald zijn, doos was weer
netjes met een andere kleur tape dicht geplakt

dealbanana zegt gewoon wij zijn niet verantwoordelijk
dus met andere woorden jammer maar helaas

Gewenste Oplossing:

gewoon geld terug, nieuwe doos kunnen ze niet sturen
want ze zijn er bijna doorheen, terwijl ze mega veel
reclame maken om zoveel mogelijk mensen een doos te
laten aanschaffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealbanana.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealbanana.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealbanana.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealbanana.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealbanana.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealbanana.nl

Heeft op 04 april 2013 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dat de doos is beschadigd tijdens de verzending is erg vervelend. Het spreekt voor zich dat onze dozen stevig verpakt ons magazijn verlaten, dus vermoedelijk is er fraude gepleegd in de verzend keten.

Wij kunnen niet nagaan dat, hoe of waarom uw doos geopend is aangekomen, en kunnen de klant daarom helaas niet compenseren. Daarom is het altijd het beste om een geopende doos te weigeren als je deze krijgt aangeboden van de postbezorger. Dan zal de doos retour worden gestuurd, kunnen wij deze inspecteren en vervangen en loopt de bestelling geen risico.

DealBanana neemt dit probleem erg serieus en wij hebben inmiddels maatregelen getroffen. Zo zijn wij inmiddels samen gaan werken met een andere postbezorger en doen wij geen zaken meer met DHL.

Alle klachten die gemeld zijn door