Klacht: zomeractie wellnes

GJMVersteeg op 09 juni 2017 over De Telegraaf Webshop in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4keer bonnen in het buitenland gespaard voor Dagje Wellnes Bussloo
Kan de spaarkaart niet vinden op de site.
site zomeracties Wellnes geeft geen informatie

Gewenste Oplossing:

als ik de spaarkaart per e-mail toegestuurd krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Telegraaf Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Telegraaf Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Telegraaf Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Telegraaf Webshop

Heeft op 11 juni 2017 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Versteeg,

Wat vervelend dat u de spaarkaart niet kunt vinden op de website!
Echter, wij vermoeden dat u bij ons aan het verkeerde adres bent aangezien wij geen actie hebben lopen met een spaarkaart voor een dagje wellness in Bussloo.
Wellicht dat het toch op een andere website is geweest dat u deze aanbieding heeft gezien?

Hopelijk komt u er uit!

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal / Telegraaf Aanbiedingen
[email protected] / [email protected]

GJMVersteeg

Heeft op 11 juni 2017 om 20:07 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb 4 actiebonnen voor mijn neus van de Telegraaf in het buitenland gekocht. Deze actiebonnen geven met een spaarkaart recht op een gratis dagje Wellness bij Thermen Bussloo of Thermen Soesterberg. Hoe kunt u nu zeggen, dat De Telegraaf geen actie heeft gevoerd?????
Op de bon staat dat ik naar www.telegraaf.nl/zomeractie moet gaan en mij daar aan moet melden!!!

Alle klachten die gemeld zijn door