Klacht: Bestelling nooit aangekomen

daphnedaphne op 04 november 2022 over De Telegraaf Webshop in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijd geleden heb ik een prijzige prullenbak besteld. Deze werd al snel aangemeld bij DHL, maar daar is die nooit aangekomen. Op mails wordt niet gereageerd en bij belletjes wordt er elke keer verteld dat er een postonderzoek wordt gestart. Lijkt me erg vreemd als er zogenaamd al een postonderzoek loopt, toch? Bestelling annuleren en het geld terugkrijgen kan niet. Aangezien ik nu geen prullenbak heb thuis, ga ik dit weekend maar ergens een andere halen, want ik hoef geen beesten meer bij mijn vuilnis. Hoop dat ik ooit mijn geld nog terugkrijg.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terugkrijg, want ik heb nooit iets ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Telegraaf Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Telegraaf Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daphnedaphne