Klachten over de Telegraaf

Hieronder kunt u zien welke klachten er over de Telegraaf zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

26 klachten gemeld
2.1 /10
18 stemmen

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van Eric.Bouwens op 22 maart 2022 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al een paar maanden een hele slechte bezorging van de krant,pas rond 10 uur of helemaal niet. Al vele malen doorgegeven maar er wordt niets meegedaan.Als dit zo doorgaat zullen wij tot onze spijt het abonnement op zeggen Lees meer

Vanaf januari 2022 de telegraaf slecht bezorgd of helemaal geen krant!!! normaal was 7 uur in de morgen NU!!!! na 10.00 uur als we geluk hebben vaak geen krant!!! zaterdag 12 maart de gehele straat (Marsmanlaan) Uithoorn geen krant ontvangen!!!! met... Lees meer

Geen of zeer late bezorging

Klacht van Henny Buijsman op 26 januari 2022 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vele malen geen krant ontvangen ! Ook bezorging op tijdelijk vakantie adres ( vakantiepark) of Vakantiebonnen is niet meer mogelijk ! Het in mindering( per keer )brengen van de kosten ,is geen oplossing ! Je wilt gewoon,iedere dag je krantje lezen Lees meer