Klachten over de Telegraaf

Hieronder kunt u zien welke klachten er over de Telegraaf zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

26 klachten gemeld
1.8 /10
17 stemmen

Tijdslijn

Bezorging

Klacht van Eric.Bouwens op 22 maart 2022 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al een paar maanden een hele slechte bezorging van de krant,pas rond 10 uur of helemaal niet. Al vele malen doorgegeven maar er wordt niets meegedaan.Als dit zo doorgaat zullen wij tot onze spijt het abonnement op zeggen Lees meer

Vanaf januari 2022 de telegraaf slecht bezorgd of helemaal geen krant!!! normaal was 7 uur in de morgen NU!!!! na 10.00 uur als we geluk hebben vaak geen krant!!! zaterdag 12 maart de gehele straat (Marsmanlaan) Uithoorn geen krant ontvangen!!!! met... Lees meer

Geen of zeer late bezorging

Klacht van Henny Buijsman op 26 januari 2022 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vele malen geen krant ontvangen ! Ook bezorging op tijdelijk vakantie adres ( vakantiepark) of Vakantiebonnen is niet meer mogelijk ! Het in mindering( per keer )brengen van de kosten ,is geen oplossing ! Je wilt gewoon,iedere dag je krantje lezen Lees meer

geen krant

Klacht van 4789 op 04 december 2021 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

na weken van goede bezorging gaan ze vandaag weer eens in de fout geen krant de zoveelste keer dit jaar wanneer komt de tijd weer een terug zoals vijf jaar terug toen ik een bezorger had die twintig jaar achtereen... Lees meer

bedrag abonnement

Klacht van marjan kortekaas op 02 december 2021 over de Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

wij willen uitleg over hoe het kan dat wij 26 mei 18.54 en inmiddels verhoogt is tot 19-10 van 41.50 hierover eerder mail gestuurd zonder reactie rekenen op snel antwoord anders zien wij ons genoodzaakt ons abb. te stoppen. Lees meer