Mijn Klacht:
Di 22 april geen krant gekregen. Contact gehad hierover met Stentor. Wij zouden het abonnement niet betaald te hebben. ( Hoe dan wij zijn al 35 jaar abonnee van de Stentor.) Na aangetoond te hebben wel betaald te hebben krijgen we vervolgens geen krant op 22-23-24-25 april. Op 23 april probeert mijn man met de Stentor hierover weer contact te zoeken maar dat lukt telefonisch niet. Ik probeer het 25 april maar de computer die mij te woord staat herhaal steeds verkeerd wat ik zeg!. Je kunt daar niet mee communiceren!!!
Het eventuele argument, dat u aan zou kunnen voeren, dat er geen bezorger is gaat niet op omdat wij 25 april wel de Volkskrant in de bus hebben liggen. Deze krant wordt altijd samen met de Stentor bezorgd.
Wij zijn over de hele gang van zaken niet te spreken en zeer ontstemd.
Gewenste Oplossing:
Dat de krant bezorgd wordt.
Dat het contact met jullie makkelijker wordt en niet steeds een computer de communicatie naar de buitenwereld verzorgd. Gebrek aan communicatie is de grootste bron van fustratie
