Mijn Klacht:
Er is meerdere malen contact opgenomen met mij telefonisch met de klantenservice, maar niemand kan mijn klacht fatsoenlijk behandelen..
Betaling van de stentor gaat via maandelijks automatisch van mijn bankrekening. Op de 1 of andere manier blijkt dat er 1 maand niet automatisch is gegaan. Klantenservice had mij kunnen bellen om dit door te geven, dan had ik uiteraard meteen betaald. Maar ik kreeg ipv contact hierover een aanmaning via incassobedrijf waarbij ik 40 euro erboven op mocht betalen. Dat was ook pas het moment dat ik erachter kwam dat er 1 maand niet betaald was. De stentor gebeld: die zeggen simpelweg: we hebben 2 mails hierover gestuurd. Ik heb álle mails altijd gehad van de stentor, alles afgezocht, maar deze mails niet gehad. Zegt ze uiteindelijk: kan zijn dat ze in de spam zijn gekomen. Welk mens kijkt hier nu maandelijks in? Ik alsnog kijken: geen mails van de stentor.. Genoemd dat ik direct wel wil betalen maar die 40 euro extra echt onrechtvaardig vind voor een fout die ik niet heb begaan. Hoezo wordt een klant hier niet over gebeld: vooral wanneer de aanmaning niet beantwoord wordt? Dit heeft toch een reden?? Mijn onschuldige reden: mail nooit opgemerkt omdat die ‘misschien in de spam is gekomen’ aldus de klantenservice. Alsof ik kan controleren of de klantenservice echt ‘in het systeem kan zien’ dat ze 2 mails hebben verstuurd. Niet naar mij , in ieder geval. Wellicht administratieve fout van de stentor? Kan gebeuren, maar denk dan samen met een goed betalende klant mee in een gezamelijk compromis. Nee ik moest het doen: ik snap u, maar ik kan er niks aan doen. Automatisch klacht proberen in te dienen, ook hier krijg ik een automatisch en niet inhoudelijk antwoord op.. Het voelt zo onrechtvaardig en dief van je portemonnee. Ik zou echt zulke diensten als abbonementen bij de stentor afraden bij iedereen, vooral automatische incasso…
Gewenste Oplossing:
Wanneer abbonement per direct opgezegd kan worden en ik 3 maanden eerder kan stoppen met het betalen van de maandelijkse kosten. Het incassobedrijf wat ze hebben ingeschakeld zou makkelijk te voorkomen zijn, wanneer je de klant gewoon even opbelt..
Waarschijnlijk gaan ze dit toch niet doen en verschuilen ze achter zogenaamde service, maar denken niet écht met je mee. Dan zou ik al tevreden zijn met het in 1 keer betalen van de beschuldigde abbonementkosten, en nooit meer wat te hoeven betalen/te zien van de stentor. Zou fijn zijn als ze die 40 euro onnodige incassokosten voor hun eigen rekening nemen. Maar zal er nog fatsoenlijke klantenservice bestaan bij de Stentor?
