De stentor deze week niet ontvangen op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. Dus wel op donderdag. Het niet ontvangen van de krant is gemeld maar het heeft weinig effect gehad. Overigens is er geen nabezorging geweest. Lees meer
Als het regent hebben we vaak een natte krant.We hebben een hele ruime brieven bus met grote gleuf helaas hangt de krant er soms half buiten.Wat betekent bij regen een natte krant. Lees meer
goedenmorgen,
dit is de 14e keer dit jaar dat wij wederom geen krant ontvangen of pas om 9:30 in de bus ligt,iedere keer wordt er gezegd dat de krantenbezorger ziek is ,of de auto kapot enz.....steeds een ander excuus, deze meneer... Lees meer
weer geen krant bezorg. Lees meer
Het is een drama met de bezorging., door de week ca 9 uur op zaterdag is het altijd een verrassing wanneer hij komt ,als hij komt
Vandaag 12 uur en nog geen krant
Wel briefjes van de bezorger, dat... Lees meer
week 15 is de stentor 3x telaat bezorgd na 8 .15 uur op een doordeweekse dag.
Deze week di 20 april was de krant weer te laat.
Op dit moment brengt (met auto) in deze wijk iemand anders de krant.
Vorige bezorger is... Lees meer
Wij hebben voor de vierde keer geen krant op zaterdag ontvangen. Heel vervelend! Lees meer
geen krant vanmorgen ,,overkant van de weg is wel een krant bezirgd Lees meer
NA 25 jaar lid te zijn geweest hebben wij zojuist ons abonnement opgezegd. na verschillende keren dat de bezorger de brui eraan heeft gegeven hebben we de afgelopen 3 maanden de krant niet bezord gekregen voor 7 uur zoals de... Lees meer
ik heb in januari de stentor opgezegd, er voor betaald zelfs en daar ook een bevestiging van gekregen via de mail maar nu is er weer voor 3 maanden van mijn rekening gehaald, wat is er fout gegaan? Lees meer