Klacht: Ongewenst verlengd abonnement

Jacqueline op 05 februari 2024 over de Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik weet zeker dat ik mijn abonnement heb opgezegd voor 31/1/2024. Ik heb dit al gedaan in 2023. Zij zeggen dat kan niet staat niet vermeld bij ons. Ik had een goedkoop abonnement van 3 jaar.Nu krijg ik een rekening van 47,65. Zij erkennen niet dat de fout bij hen ligt. Erg arrogant van de klanten service. Geen prettig bedrijf. Zakken vullers

Gewenste Oplossing:

Dat ik het niet hoef te betalen het bedrag van 47,65

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Gelderlander

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline

9 maanden geleden - Geen communicatie mogelijk

Reactie van de melder van de klacht Jacqueline

9 maanden geleden - Geen communicatie mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline