Mijn Klacht:
Op donderdag 22:00 uur 18 april 2013 heb ik de Asus Padfone besteld via www.smartphoneshop.nl.
Volgens Coolblue wordt de zending die je voor 23:59 besteld de volgende dag geleverd word.
Helaas heb ik niks van hun belofte gezien.
Mij werd verteld dat ik mijn bestelling Zaterdag zou ontvangen. Zaterdag vroeg in de ochtend heb ik gebeld om te vragen hoe laat de koerier langskomt. Mij werd verteld dat door veel HTC Onze bestellingen, mijn order verplaatst is naar Dinsdag. Ik vroeg om een compensatie en die kreeg ik als kleine €5 voucher die ik kan inwisselen in Coolblue shops. Ik heb ze vergeven en verteld dat ik zal wachten tot Dinsdag.
Vandaag is de dag dat ik mijn Asus Padfone 2 zou ontvangen. Koerier is langs geweest en natuurlijk moet er iets weer fout gaan. Op het contract staat geen bedrijfsnaam vermeld waardoor ze mijn bankpas niet kunnen gebruiken die ik eerder had doorgegeven. Coolblue gebeld en zij geven de schuld aan Tele2 die volgens Coolblue verantwoordelijk is voor het contract. Zoals het hoort heb ik gevraagt voor een compensatie, maar dit keer hebben ze dat niet gedaan.
De medewerker heeft mij verteld dat ze zo snel mogelijk de fout zullen corrigeren en zei dat ik het vandaag alsnog kan ontvangen mijn Asus Padfone 2. Als ik mijn bestelling vandaag niet ontvang, dan ga ik de bestelling annuleren. Als ze dan moeilijk gaan doen met het terug storten van mijn betaalde geld voor de Asus Padfone 2, dan komen ze niet zo makkelijk van mij af.
Als eigenaar van een bedrijf ben ik verplicht om te handelen volgens mijn beloftes. Daar hoort netjes compensatie erbij als ik mijn werk niet doe zoals afgesproken. Ik ga geen beloftes maken die ik niet waar kan maken.
Ik laat jullie weten of ze alsnog hun best doen en mijn bestelling vandaag nog kunnen leveren.
Gewenste Oplossing:
Compensatie voor de vertraging en alsnog de bestelling vandaag nog verzenden.