Klacht: verkeerde artikelen geleverd

1406 op 22 juli 2014 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met kerst kregen wij van de zaak een bon, om wat bij de shops van Coolblue te bestellen.
Ik had toen net een zoontje van 1 maand, dus vast fietszitjes besteld en een windscherm(Bobike).

twee weken geleden maak ik de dozen open, omdat ik nu eindelijk kan gaan fietsen
Blijken het 2 voorzitjes te zijn ipv een voor en een achterzitje.
Verder past het windscherm niet op het zitje wat ik besteld heb (er word niet op de site aangegeven dat dit niet op alle zitjes van Bobike past).
Maar helaas had ik de doos van de windscherm al weggegooid.

Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd naar Bart Witzier, na een week heb ik nog geen reactie.
Dan stuur ik nog een mail (cc naar klachtenafhandeling) krijg ik reactie van Bart hij gaat het uitzoeken wat hij kan doen.
Vervolgens krijg ik onderstaande e-mail:

Dat klopt en ik moest iets navragen waardoor het langer heeft geduurd. Want volgens onze gegevens is er een voorzitje (Bobike Mini+ Classic Italic Black) en een achterzitje (Bobike Maxi+ Classic Italic Black) geleverd. Doordat er een verpakking ontbreekt en het laatste toestel eind april is geleverd is het helaas niet mogelijk om het verkeerde zitje retour te sturen. Dit vind ik heel vervelend en ik wil u toch iets kunnen bieden. Wat ik mogelijk kan maken is een scherpe prijs op een nieuw kinderzitje naar keuze.

Ten eerste heb ik van beide zitjes nog gewoon de doos.
Ten tweede wat heb ik aan 2 voorzitjes
Ten derde word er niet gereageerd dat er niet op de site is vermeld dat de windschermen niet op alle zitjes passen.

Ik vind het hooguit belachelijk dat ik voor meer dan €150,- euro heb besteld, en het enige waar ik wat aan heb is 1 voorzitje!

Vervolgens heb ik aan Bart gemeld dat ik de dozen nog heb, hier word weer niet op gereageerd… Zeer slechte service!

Vooral omdat wij een bedrijf zijn wat heel vaak bij Coolblue besteld.
Wat bij deze dus verleden tijd is geworden.

Gewenste Oplossing:

Ook bij fouten je klanten helpen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door