Klacht: Telefonisch niet bereikbaar

Nicole Vercoulen op 14 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat is er aan de hand!! Tot 3x toe proberen te bellen, een totaal van bijna 30 minuten wachttijd…..beltegoed weg……NOG niemand te pakken gehad. Het enige dat ik wil is een nieuwe stofzuiger kopen….dat blijkt heel erg lastig als je advies wilt. Er is geen mail adres niks te vinden………echt schandalig!!!

Gewenste Oplossing:

Korting bij een aankoop om mijn telefoonkosten te dekken en iemand die MIJ belt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nicole,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Het is drukker dan verwacht. Gelukkig zijn wij ook bereikbaar per e-mail en bijvoorbeeld Facebook.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Nicole Vercoulen