Klacht: shark stoomreiniger

poetsmoes op 11 juni 2014 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een half jaar geleden mijn stoomreiniger gekocht bij coolbleu, fijn apperaat maar na een half jaar kwam er geen stoom meer uit. Gemeld bij coolbleu, volgende dag reactie via email moest hem binnen 7dagen opsturen. Dat de volgende dag gedaan. Opgestuurd op 15-05-2014, na twee weken toch maar een email gestuurd hoe het nu zit met de stoomreiniger. Geen reactie na 2 dagen weer een email gestuurd de volgende dag reactie hij was klaar( wat er gemaakt is weet ik niet) hij zal de volgende dag thuis bezorgd worden. Dat was op 2-6-2014. Dus niet op 5-6-2014 weer een email gestuurd, sorry foutje gemaakt bij de nalevering. Zal direct in orde worden gemaakt.Vandaag 11-6-2014 nog steeds geen shark stoomreiniger. Telefoonnummer opgezocht op de emails van hun, 3 verschillende nummers gebeld maar geen gehoor (vreemd). Vandaag weer een email gestuurd. Maar ben het nu zo zat. Ik krijg nu hier een nare gevoel van.

Gewenste Oplossing:

Of mijn gemaakte shark stoomreiniger terug. Of een nieuwe, of het geldbedrag terug gestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

10 jaren geleden - Excuus voor de late reactie. Ik zie dat wij de stoomreiniger inmiddels hebben omgeruild. Excuus voor de vertraging.

Bericht van

10 jaren geleden - Dit is inderdaad niet wat u van ons mag verwachten. Wij ruilen hem om voor een nieuw exermplaar. Excuus voor de overlast.

Coolblue

Heeft op 08 juli 2014 om 07:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels heeft de klant een nieuwe stoomreiniger ontvangen van ons en werk deze naar behoren.

Alle klachten die gemeld zijn door