Mijn Klacht:
Ik heb een half jaar geleden mijn stoomreiniger gekocht bij coolbleu, fijn apperaat maar na een half jaar kwam er geen stoom meer uit. Gemeld bij coolbleu, volgende dag reactie via email moest hem binnen 7dagen opsturen. Dat de volgende dag gedaan. Opgestuurd op 15-05-2014, na twee weken toch maar een email gestuurd hoe het nu zit met de stoomreiniger. Geen reactie na 2 dagen weer een email gestuurd de volgende dag reactie hij was klaar( wat er gemaakt is weet ik niet) hij zal de volgende dag thuis bezorgd worden. Dat was op 2-6-2014. Dus niet op 5-6-2014 weer een email gestuurd, sorry foutje gemaakt bij de nalevering. Zal direct in orde worden gemaakt.Vandaag 11-6-2014 nog steeds geen shark stoomreiniger. Telefoonnummer opgezocht op de emails van hun, 3 verschillende nummers gebeld maar geen gehoor (vreemd). Vandaag weer een email gestuurd. Maar ben het nu zo zat. Ik krijg nu hier een nare gevoel van.
Gewenste Oplossing:
Of mijn gemaakte shark stoomreiniger terug. Of een nieuwe, of het geldbedrag terug gestort op mijn rekening.