Klacht: Samsung tv 49mu7000 defect en nu geen 100 pr geld retour

op 14 juni 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 2 juni een tv geleverd gekregen door coolblue wagen. Op 4 juni kwam kpn om mijn aansluitingen te regelen want op 1 juni had ik een nieuwe woning gekregen. Op 6 juni heb ik contqct gezocht met coolblue omdat mijn tv steeds uitviel na een periode aangeweest te zijn. Ik heb toen gevraagd of de tv stuk zou kunnen zijn. Er werd geantwoord dat ik deze terug kon sturen en dat ik binnen 30.dgn mijn g3ld retour zou krijgen.. Ik heb t aangekeken tot vrijdag en helaas bleef hij uitvallen. Op donderdags weer gemaild en vrijdags gebeld dat ik dezr toch terug ging sturen nadat ik contact had gehad.met samsung. Ik had ibmiddels piepschuim weggegooid in stukken en gevraagd of coolblue de tv kon ophalen. Na overleg bij hun op dr afdeling moest ik dezr toch maar terug sturen en zo goed mogelijk verpakken. Nu krijg ik dus te horen dat ik t niet goed heb ingepakt en dat ze de one connect missen. Deze heb ik 100 procent in dr doos gestopt en goed met plakband afgetapet…nu willen ze mij 75 procent retour betalen…t is te gek voor woorden…een nieuwe tv ad 750 eur en 3 dgn aan gehad en nu beweren ze dat er dingen niet zijn aangekomen. Klopt niets van en op hun advies heb ik t verstuurd via post.nl

Ik wil 100 procent mijn geld retour.
Dit was de afspraak en ik heb die connect in de doos gedaan. Waarom zou ik dat nog thuis bewaren?

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cisca1008