Mijn Klacht:
Koelvries installatie 23 december kapot, nog steeds niet opgelost.
Groet Kees Schilling, zuideinde 27, 1657 ED Abbekerk
Wat een gigantisch zooitje coolblue, beste web winkel hoezo
Uw vraag
Reference No : GCU211229020597
Date : 29/12/2021 23:55 25
Soort vraag : Customer Service
Beste,
Beetje ontevreden koper. donderdag avond 23 december koelkast kapot.
Reparateur wilde eigenlijk 5 januari komen, na wat aandringen vandaag aanwezig.
Quote eerste bericht reparateur:
Graag willen wij u informeren over uw LG Koel/Vries (Combi) GBP61DSPFN met ordernummer 2176823, externe referentie: 6651407. Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld. Op dit moment zijn wij in overleg met LG over een passende oplossing. Zodra wij van LG bericht hebben gekregen, zullen wij contact met u opnemen en u nader informeren over het vervolg
Quote tweede bericht:
Normaliter betreft het ongeveer 7 werkdagen voordat we een uitsluitsel van Lg mogen verwachten.
Indien u over 7 werkdagen nog niets vernomen heeft kunt u opnieuw contact met ons opnemen zodat we LG een reminder kunnen sturen.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Afdeling Administratie, CE Repair Services
Daltonstraat 25, 3316 GD Dordrecht, the Netherlands
Vraag: moet dat nou zo lang duren?. Bij voorbaat dank.
Groet Kees Schilling
Agent Response
Gewenste Oplossing:
Mijn recht op een nieuwe koelkast in een redelijke termijn, zonder dat ik daar keer op keer achteraan moet
