Klacht: Nog nooit van welk bedrijf dan ook zo een service gehad. Bij bellen moet je standaard half uur wachten, hoezo druk,

Kees Schilling op 10 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koelvries installatie 23 december kapot, nog steeds niet opgelost.
Groet Kees Schilling, zuideinde 27, 1657 ED Abbekerk
Wat een gigantisch zooitje coolblue, beste web winkel hoezo

Uw vraag
Reference No : GCU211229020597
Date : 29/12/2021 23:55 25
Soort vraag : Customer Service

Beste,
Beetje ontevreden koper. donderdag avond 23 december koelkast kapot.
Reparateur wilde eigenlijk 5 januari komen, na wat aandringen vandaag aanwezig.

Quote eerste bericht reparateur:
Graag willen wij u informeren over uw LG Koel/Vries (Combi) GBP61DSPFN met ordernummer 2176823, externe referentie: 6651407. Uw toestel kan, i.v.m. het niet beschikbaar zijn van de onderdelen en/of om economische reden, niet worden hersteld. Op dit moment zijn wij in overleg met LG over een passende oplossing. Zodra wij van LG bericht hebben gekregen, zullen wij contact met u opnemen en u nader informeren over het vervolg
Quote tweede bericht:
Normaliter betreft het ongeveer 7 werkdagen voordat we een uitsluitsel van Lg mogen verwachten.
Indien u over 7 werkdagen nog niets vernomen heeft kunt u opnieuw contact met ons opnemen zodat we LG een reminder kunnen sturen.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Afdeling Administratie, CE Repair Services
Daltonstraat 25, 3316 GD Dordrecht, the Netherlands

Vraag: moet dat nou zo lang duren?. Bij voorbaat dank.
Groet Kees Schilling
Agent Response

Gewenste Oplossing:

Mijn recht op een nieuwe koelkast in een redelijke termijn, zonder dat ik daar keer op keer achteraan moet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kees,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Ondertussen ben je uitvoerig in gesprek met onze backoffice.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Schilling