Klacht: Niet geleverde producten

op 12 augustus 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb online een wat bestelt en de keuze gemaakt om het op te halen bij de Coolblue winkel in Den Haag. De bestelling was zeer belangrijk voor mij omdat het over het beveiligen van een zaak gaat en de kan zaak niet openen zonder de camera’s. Darrom heb ik voor de zekerheid een dag van te voren gebeld om te vragen of de product binnen is. Ze hebben me verteld dat alles in orde was. Toen ik gisteren bij de winkel was geweest was ik verteld dat de bestelling niet binnen is en dat ze mij niet verder kunnen helpen om de bestelling te krijgen of dat ze iets voor mij kunnen regelen. Alles wat ik gekregen heb was een SORRY van Coolblue medewerkers.

Dat noem ik erg slecht service en bestelling systeem. Plus ik dacht dat ze misschien wat voor mij kunnen regelen, maar het bleek dat ze geven er niet om. Alles wat ik gekregen heb was een email vandit verhaal (Ik heb er om gevraagd).

ik kom nooit meer terug bij Coolblue en ik hoop ook dat mensen ook niet heen gaan voor zo slecht service.

Ik zal tevreden zijn als ik de producten die ik heb besteld krijg. Of dat ze het van ergens anders voor mij gratis bestelen en afleveren. Of de waarde van de product wordt aan mij geven als tegoed om van ergens anders te bestellen.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hayal