Klacht: Niet Bereikbaar!!!!

Conny van Elst op 11 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vraag over een product, dit wil ik telefonisch bespreken.
Nu heb ik al een aantal keren gebeld, maar telkens sta ik zeker 15 min in de wacht, ik heb niet de hele dag de tijd om te bellen, of aan de telefoon te blijven.
ik hoop jullie begrip.

Gr Eric

Gewenste Oplossing:

Dat coolblue beter telefonisch te bereiken zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Conny,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Het is drukker dan verwacht. Gelukkig zijn wij ook bereikbaar per e-mail en bijvoorbeeld Facebook.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Conny van Elst