Mijn Klacht:
Beloofd werd: “Op werkdagen voor 23.59 uur besteld, de volgende dag in huis!”
Nou mooi niet!!!
IK heb voor mijn werk een Stanley Gereedschapswagen 1-79-206 besteld omdat de mijne defect was.
Aangezien coolblue reclame maakt dat ze de volgende dag bezorgen heb ik de gereedschapwagen daar besteld,
om een uur of 12 in de middag.
Ook heb ik het speciaal naar een afhaalpunt laten bezorgen zodat ik zeker weet dat ik de gereedschapwagen de volgende dag in huis heb!!!
Ik vol goede moed naar het ophaalpunt.
‘Nee meneer wij hebben niks ontvangen voor u’.
IK heb hiernaar een telefoontje gepleegd naar de klantenservice maar daar werd een beetje lacherig gedaan en daar word gewoon gezegd, oh dan komt hij gewoon morgen en ik stuur u wel een kortingsbon van 5 euro en nu niet meer klagen he!!! kwam het over.
Ik heb de callcenter medewerker nog proberen uit te leggen als je iets beloofd dat je dit na moet komen daarvoor heb ik het daar gekocht en niet ergens anders.
Nog aangeboden om de gereedschapwagen op te halen bij een vestiging, maar ook niet mogelijk.
samengevat: coolblue maakt niet waar wat ze met grote dikke letters mee adverteren de volgende dag bezorgen waardoor en klanten daar willen kopen!!!
Als je dan de klantensevice belt krijg je een medewerker die je niet serieus neemt.
Ik ben zwaar teleurgesteld!!!
Update:
Na 2 dagen is de gereedschapwagen nog steeds niet binnen.
Ook wat ik aangeboden heb om de gereedschapwagen op te halen bij een vestiging nog steeds niet mogelijk.
Duidelijk geval van service
Gewenste Oplossing:
eigenlijk zorgen dat je waarmaakt wat je belooft.
Anders hebben jullie nog een service dat het dezelfde dag nog bezorgd kan worden doe hier iets mee!!
Ik heb een dag extra lopen tobben onnodig en ik vind dat hier een financiële tegemoetkoming (korting op gereedschapwagen) bij hoort en geen kortingsbon van 5 euro die voor 13-01-2014 gebruikt dient te worden.
Een gemeend excuus is ook wel op zijn plaats.