Mijn Klacht:
Service met een glimlach, het is om te huilen!! Ik ben zo boos, mijn laptop is gestolen door medewerker coolblue filiaal Alexandrium. Op 07.10.2020 laptop Asus VivoBook 17 X712FB-AU299T twv EUR 899.00 gekocht incl. extra zekerheidspakket Een jaar lang werkte laptop perfect, update gedaan van windows 10 naar 11, na 2 wk stopte het geluid ermee, laptop functioneerde verder prima. Met klantenservice gemaild en gebeld, probleem kon niet thuis worden opgelost. Op aanraden klantenservice naar winkel R’dam Alexandrium gegaan. Ter plekke kon probleem ook niet worden opgelost, volgens medewerker moest laptop naar reparateur. Ik kreeg een retournr via mail, reparatie zou uiterlijk 4 wk duren. Na 3 wk vroeg ik om reparatiestatus, deze was onbekend. Ik heb fabrikant Asus gebeld met serienr maar daar was laptop nooit aangekomen. Weer bellen naar coolblue, volgens diverse klantenmedewerkers was laptop nog steeds in filiaal Alexandrium dus ging ik daar heen. Dezelfde medewerkster die mijn laptop had ingenomen stond daar, ik sprak haar aan en wilde mijn laptop terug. Daarna hebben zij en haar collega mij drie kwartier laten wachten en vrouw kwam terug met mededeling dat laptop naar magazijn Tilburg gestuurd zou zijn en een ander reparatienr zou hebben gekregen? Ik vroeg om haar naam en het nieuwe reparatienr laptop, beiden wilde ze niet geven. Voorbijgaande collega die niets met situatie te maken had, riep zijn naam. Vrouw die niet haar naam wilde geven, vond dit erg grappig en schoot in de lach waarop ik vroeg of hij wel echt zo heette. Zonder resultaat winkel verlaten, er volgden vele telefoontjes, mails, beloftes tot contact door backoffice maar dit gebeurde niet. Laptop bleek volgens klantenservice verdwenen dwz traceerbaar tot filiaal Alexandrium daarna niet meer. Ik eiste geld retour dwz laptop en extra zekerheidspakket. Na 2 wk mailen eindelijk toezegging ontvangen geld retour, bedrag laptop heb ik na paar werkdagen teruggekregen maar verzekering nog steeds niet. Vervolgens kreeg ik nadat alles geregeld was een mail van zoveelste klantenservice medewerker dat ik een nieuwe laptop mag uitzoeken en dat ik extra zekerheidspakket niet retour krijg en als klapper Asus laptop zou zgn niet te repareren zijn?! Alleen geluid werkte niet meer na update, verder werkte alles perfect. De laptop is gestolen in de winkel, ik heb een extra zekerheidspakket betaald voor een laptop die ik niet meer heb. Inmiddels heb ik bij een ander een nieuwe laptop gekocht, bij Coolblue koop ik nooit meer!
Gewenste Oplossing:
Ik wil ook geld retour extra zekerheidspakket laptop, ik betaal nu verzekering voor laptop die ik dankzij coolblue niet meer heb. Ik wil dat onderzoek volgt naar gedrag winkelmedewerkers.
