Mijn Klacht:
2 producten gekocht waarvan 1 een tweedekans product was. Helaas was de tweede kans product (surface pen) defect (vreemd want je zou denken dat het getest wordt). Contact gehad via whatsapp en daar werden mij 2 opties gegeven:
1) pen gratis omruilen voor een werkende in een winkel
2) pen retouneren, dan zou hij getest worden en een nieuwe pen opgestuurd worden.
Gekozen voor optie 2 en de pen opgestuurd.
Ineens ZONDER overleg krijg ik een mail dat zij het geld wat betaald is voor de pen ALS TEGOED op mn coolblue account zetten .
Dit was niet de afspraak. En daarbij als een nieuwe pen uiteindelijk niet kon, had ik het geld graag terug op mijn rekening gekregen als optie. ZEER slecht dat coolblue hier zonder overleg eigen keuzes gaat invullen en de afspraken niet na komt.
Een ding weet ik zeker en wil ik anderen ook aanraden. Bestel NOOIT bij Coolblue. Wat een slechte gang van zaken en slechte klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Nieuwe pen zoals beloofd of mijn geld terug op mijn rekening.
