Klacht: In contact komen / nakomen van afspraken

RichardStb op 10 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 dec heb ik in online een Philips Airfryer gekocht voor 209 euro en in het bestelproces aangegeven dat deze op maandag 3/1 geleverd zou moeten worden. Op 3/1 krijg ik bericht dat het 4/1 en dan 5/1 en dan 6/1 zal worden. In de Post.nl app zie ik al gelijk dat het pakket in een sorteercentrum blijft hangen. Ik heb nu 5 x contact gehad met de klantenservice, bij elkaar ruim 2 uur aan te telefoon (wacht) gehangen. Ik heb 2x een bevestiging (per mail) gehad dat de opdracht is geannuleerd en ik mijn geld terug krijg (binnen enkele dagen). Toen ik de 4e keer belde kreeg ik te horen dat ik een zogenaamd pakketjekwijtformulier moet invullen. Tegen mijn zin heb ik dit uiteindelijk gedaan en ingestuurd. Ik heb een uitvoerige klacht ingediend en niets gehoord. Vandaag heb ik een ingebrekestelling gestuurd en gevorderd dat het bedrag uiterlijk vrijdag de 14e op mijn rekening moet staan. Indien ik mijn aankoopbedrag niet terug heb schakel ik een incassobureau in (dossier staat al klaar). Ik vind het betreurenswaardig dat een bedrijf die pretendeert klanten serieus te nemen zo met deze afwikkeling omgaat. Voor mij nooit meer Coolblue.

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Ondertussen heb je een reactie ontvangen van ons managementteam.

Met vriendelijke groet, Coolblue

RichardStb

Heeft op 17 januari 2022 om 15:54 geantwoord

De reactie van het management team is een nietszeggende lege standaard reactie.
Ik heb daarop gereageerd naar Coolblue en niets meer vernomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardStb