Mijn Klacht:
Op 28 dec heb ik in online een Philips Airfryer gekocht voor 209 euro en in het bestelproces aangegeven dat deze op maandag 3/1 geleverd zou moeten worden. Op 3/1 krijg ik bericht dat het 4/1 en dan 5/1 en dan 6/1 zal worden. In de Post.nl app zie ik al gelijk dat het pakket in een sorteercentrum blijft hangen. Ik heb nu 5 x contact gehad met de klantenservice, bij elkaar ruim 2 uur aan te telefoon (wacht) gehangen. Ik heb 2x een bevestiging (per mail) gehad dat de opdracht is geannuleerd en ik mijn geld terug krijg (binnen enkele dagen). Toen ik de 4e keer belde kreeg ik te horen dat ik een zogenaamd pakketjekwijtformulier moet invullen. Tegen mijn zin heb ik dit uiteindelijk gedaan en ingestuurd. Ik heb een uitvoerige klacht ingediend en niets gehoord. Vandaag heb ik een ingebrekestelling gestuurd en gevorderd dat het bedrag uiterlijk vrijdag de 14e op mijn rekening moet staan. Indien ik mijn aankoopbedrag niet terug heb schakel ik een incassobureau in (dossier staat al klaar). Ik vind het betreurenswaardig dat een bedrijf die pretendeert klanten serieus te nemen zo met deze afwikkeling omgaat. Voor mij nooit meer Coolblue.
Gewenste Oplossing:
Aankoopbedrag retour.
