Klacht: Helpdesk niet bereikbaar

Aweke op 12 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb reeds 3 keer geprobeerd telefonisch de helpdesk te bereiken. Na 20 minuten wachten zonder voortgangsbericht o.i.d. maar weer neergelegd. Ik bestelde altijd bij Coolblue n.a.v. een goede ervaring met de helpdesk een aantal jaren terug. Deze situatie is blijkbaar 180 graden omgedraaid. Snap dat het druk is in deze tijd, echter een voortgangsbericht is toch wel zo fatsoenlijk als mensen in de wacht worden gezet. Echt een slechte zaak!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als coolblue klantenservice contact met mij opneemt en mijn klacht/probleem met mijn in oktober aangeschafte telefoon oplost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johannes,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Het is drukker dan verwacht. Gelukkig zijn wij ook bereikbaar per e-mail en bijvoorbeeld Facebook.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Aweke