Klacht: Geld teruggave

OntevredenKlant101 op 02 juli 2014 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb hier 2 weken geleden een laptop besteld. Helaas was deze laptop al defect na 2 dagen gebruik. Ik heb direct een retour claim ingediend die ook werd goedgekeurd aan de telefoon. Hierna heb ik de laptop in originele staat teruggestuurd naar Coolblue, waar ze een garantie geven van ‘Geld terug binnen 5 werkdagen’. Aantal keren gemailed en gebeld, helaas geen communicatie van Coolblue zelf. Ik zit midden in mijn tentamen periode waar ik dringend een laptop nodig heb, dankzij Coolblue is dit onmogelijk gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de laptop + aangerichte schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

10 jaren geleden - Beste, Het geld is inmiddels naar u overgemaakt. Als het goed is staat het sinds 5-7 op uw rekening bijgeschreven. Mocht dat niet het geval zijn dan horen wij dat natuurlijk graag om het verder te onderzoeken. Excuus voor de vertraging.

Bericht van

10 jaren geleden - Beste, inmiddels is het aankoopbedrag terug gestort op uw rekening. Excuus voor de vertraging.

Coolblue

Heeft op 08 juli 2014 om 07:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 4-7 is het betaalde bedrag reeds terug gestort op rekening klant.

Alle klachten die gemeld zijn door