Mijn Klacht:
op 30-05-2013 kocht ik een TV bij Coolblue. Ik heb toen extra betaald om hem op 31-05-2013 te leveren. Op de dag dat het geleverd zou worden zag ik bij de track en trace van Dynalogic, leveringsbedrijf van coolblue, dat er een sorteerfout gebeurd was. Ik heb dit toen gemeld aan coolblue en ik zou de verzendkosten terugbetaald krijgen.
Een half weekje later heb ik beslist om de order te annuleren aangezien ik geen zicht had wanneer ik uiteindelijk mijn tv geleverd zou krijgen.
De leveringskosten kreeg ik terugbetaald en stonden op 5-06-2013 op mijn rekening en mij werd gezegd op dezelfde dag dat de order zelf binnen 10 dagen op mijn rekening zou staan.
Wel zag ik op de coolblue site dat mijn order volledig verdwenen was i.p.v. geannulleerd. Is dit normaal?
Op 13-06-2013 heb ik nog eens gemaild voor de zekerheid voor de terugbetaling en werd mij gezegd dat de terugbetaling uitgevoerd was door de administratie en dat ik het zeker 1 van de komende dagen op mijn rekening zou zien staan.
Op 17-06-2013 nog altijd niets op mijn rekening, heb ik nog eens gemaild en zouden ze het nakijken.
Op 18-06-2013 nog altijd niets op mijn rekening.
Deze praktijken die coolblue uitvoerd staat gelijk aan voorliegen van de klant.
Er wordt veel beloofd, ze doen beweringen en feiten die ze gedaan hebben, maar er komt niets van in.
Enorm slechte klantenservice.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van de order en zo snel mogelijk.