Mijn Klacht:
Een maand (Januari) geleden kocht ik een TV bij Coolblue. Die in stock was. Ik heb toen extra betaalt voor te laten leveren. Een week na bestelling brachten ze me de verkeerde TV. Die ik toen niet heb aangenomen. Ik heb ook toen gebeld en ze zeiden dat ik de TV had gekregen. Ik heb toen meerdere mails gestuurd en gebeld in verband met dit probleem. toen zeiden ze dat ze me het geld gingen terug storten sinds ze TV niet meer hadden. Dat is nu 29 dagen geleden en steeds geen geld. Net nog eens gebeld zij blijven liegen dat het binnen 10 dagen op mijn rekening moet staan. Wat ze tot nu toe elke keer zeggen. Nou omdat ik toen geen TV heb gekregen kon ik ook niet mee doen aan de Samsung promotie cash back… waar ik 200 euro zou terug krijgen als ik de TV in januari zou gekocht hebben. Ben ik dus extra verloren.
Gewenste Oplossing:
Geld terug plus een schade vergoeding die ik heb geleden door het missen van de promotie, slechte service. En een halve dag thuis te zitten wachten op de TV die nooit is aan gekomen waarvoor ik een dag vakantie heb moeten opnemen op het werk.