Klacht: Geen twee jaar garantie bij coolblue

woutmd op 26 augustus 2014 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2012 een monitor gekocht via de website van coolblue. De monitor is enkel en alleen gebruikt voor het aansluiten op een spelcomputer(daar was ie ook voor gekocht). In augustus 2014 begeeft de monitor het. Beeld valt steeds meer weg en blijft tenslotte helemaal weg. Monitor opgestuurd voor reparatie. Net een melding terug dat de display kapot is. Dit zou veroorzaakt zijn door druk van buitenaf. Kosten reparatie: 280,00 euro terwijl de aanschafkosten 169,00 euro was. Het valt allemaal niet binnen de garantietermijn van 2 jaar. De monitor schijnt ook niet meer ondersteunt te worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als coolblue de garantie termijn handhaaft. De monitor heeft enkel en alleen aan de spelcomputer vastgezeten, is niet gevallen of iets dergelijks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Coolblue

10 jaren geleden - Beste Maudy Visser-Wout. Ik zie dat deze case inmiddels is opgelost en gesloten is. Nogmaaals, vervelend dat wij het niet naar uw volledige wens hebben kunnen oplossen. Mvg. Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door