Klacht: Een muismat opsturen in een doos

Eboer3 op 08 januari 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het bestellen van een muismat die gemakkelijk door de brievenbus past werd deze opgestuurd in een enorme doos. In tijden van een kartoncrisis in Nederland vind ik het betreurenswaardig dat een bedrijf als Coolblue niet de moeite neem om kleine bestellingen gewoon in een envelop te sturen.

Gewenste Oplossing:

Wijziging van beleid voor het opsturen van pakketjes die door de brievenbus kunnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 januari 2022 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esther,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Jouw feedback maken wij bespreekbaar binnen Coolblue om herhaling te voorkomen. Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Eboer3