Mijn Klacht:
Meer dan 2 weken geleden heb ik het spel Prototype 2 voor de Xbox 360 gekocht bij Coolblue. Mij werd beloofd dat het product, volgens hun eigen standaard, de volgende dag bezorgd zou worden. Uiteindelijk was dit niet het geval en ontving ik pas eind van de week het pakket. Helaas bleek het niet het spel te zijn maar iets compleet anders; een Krussel lederen hoesje voor een telefoon of zoiets dergelijks. Vervolgens, na verschillende stappen te hebben ondernomen, heb ik klantenservice gebeld en die vertelde mij om het hoesje met formulier, dat ik uit moest printen, terug op te sturen naar hen. Weer een week later, op vrijdag, ontving ik eindelijk bericht dat het ontvangen was en dat ze het spel naar mij zouden opsturen. Na het weekend was ik dus weer aan het wachten, het is ondertussen dinsdag. Ik bel op naar de klantenservice die mij vertelt dat het spel nog niet is verstuurd. “Nee”, zegt de klantenservice medewerker doodleuk. “U moet eerst nog een formulier invullen waarin staat dat in het geval u nog een tweede kopie van het spel krijgt thuisgestuurd, u het direct naar Coolblue terug brengt. Zodra wij dit formulier binnen hebben dan sturen wij het spel.”
Coolblue maakt minstens de helft van hun beloften niet waar; (Voor 22:30 uur besteld, volgende dag in huis. Track & Trace, zogenaamde gespecialiseerde klantenservice die geen duidelijkheid geeft maar alleen vage antwoorden.)maar dan verwachten ze het goed te maken met een waardecheque van 5 euro. Dit is overigens niet de eerste keer dat het fout ging. Nee, de eerste keer dat ik iets besteld had bij Coolblue, werd mijn bestelling opeens vervangen met een willekeurige dvd. 2 bestellingen, 2 keer totaal foute bezorging.
U begrijpt dus; ik bestel nooit en te nimmer meer bij Coolblue. Hoe ze kunnen claimen dat ze een prijs hebben gewonnen voor beste webwinkel van Nederland begrijp ik totaal niet. Of zijn dit ook al meer leugens?
Gewenste Oplossing:
Het liefste wil ik dit onder het licht brengen bij programma's zoals Kassa of Radar want ik zal zeker niet de eerste of laatste zijn met dit probleem. Graag wil ik het spel alsnog minstens deze week in huis hebben of mijn geld terug want dit is echt te belachelijk voor woorden.
