Mijn Klacht:
Ondanks dat Cool Blue er prat op gaat dat ze vragen beantwoorden per telefoon heb ik dit reeds 6 x geprobeerd. Elke oproep (in wacht) van gemiddeld 5 a 8 minuten zonder gevolg. Mijn oproep was dan ook om een banaal iets te vragen over een aankoop die ik wenste te doen via de online shop. Deze vraag wou ik toch stellen aangezien het een prijzige aankoop was (600€) en ik niet voor verassingen wou komen staan. Spijtig genoeg heb ik dan ook besloten om de informatie in een andere winkel te vragen waar ik dan ook uiteindelijk de aankoop heb gedaan.
Gewenste Oplossing:
Als Cool Blue als firma er prat op gaat dat men een klantenservice heeft en dit duidelijk op de website vermeld ("klantenservice nu open") dan hoopte ik er toch ook op dat ik binnen enkele tellen iemand aan de lijn zou krijgen die me er ook op zou wijzen dat het eventueel druk is en dat de wachttijd wat langer zou kunnen zijn als dit het geval zou zijn..., maar nee het opname tapeje zet je in wacht tot je uiteindelijk de moed verliest alsook de zin om bij deze winkel nog iets te kopen....SPIJTIGE ZAAK....maar zoals jullie zelf zeggen ...klant is nog steeds koning....
