Mijn Klacht:
Ik heb al sinds 14 februari geen adapter voor mijn netbook (gekocht bij Coolblue) meer. Ik was heb op school verloren toen ik 1 uur niet in de lokaal was waar ik mijn adapter had achter gelaten (dom van me).
Ik heb sinds dien er alles aan gedaan om een nieuwe adapter te regelen. Maar het lukt gewoon niet.
Ik heb ook Coolblue van laptopshop.nl gebeld met de vraag of ze mij kunnen helpen.
Ik krijg als antwoord, wij hebben die niet standaard in ons assortiment, dus kan ik u niet verder helpen.
Ik ging hier niet mee akkoord, ik vond dat Coolblue mij best iets beter kon helpen. Ik heb immers daar mijn netbook gekocht.
Toen zij ze op een zwaar arrogante toon te zeggen “Je hebt toch een adapter bij uw netbook gekregen of niet meneer?” Ik zo van jaaah dat klopt? Zij “Ja nou dan meneer”.
Zeg dan gewoon, ja meneer wij kunnen helaas echt niks voor u doen, je hebt een adapter er bij gekregen, en daar houd het echt mee op.
Ik vroeg toen om haar naam, zodat ik er later nogwel op terug kon komen. Maar toen ik dat vroeg had ik het helemaal gedaan. Ze begon te floeken en te doen,”Jaaaah en waarom heb je mijn naam nodig”. Ik dacht, zo raar is dat toch niet? Bij ieder ander bedrijf of helpdesk kreeg ik gewoon de naam van de telefoniste.
Ik vond het echt klantonvriendelijk en ik ben ook boos op de manier hoe ze mij heeft behandeld. Ik zal daar nooit meer een laptop of een dergelijk ander product bij coolblue kopen.
Product informatie: Samsung Netbook NP305U
Ordernummer: 6430940
Gewenste Oplossing:
Dat coolblue mij op een vriendelijke manier helpt aan een adapter
