Klacht: contract op verkeerde datum ingegaan

op 16 juli 2019 over Essent in de categorie Energieleveranciers

op 31-05-2019 contract afgesloten overstap van budget energie naar Essent . Was medewerker van essent die hier bij ons aan de deur stond .
afgesproken was om het contract in september pas in te laten gaan ivm boet die we zouden moeten terugbetalen aan budget energie. in september zou die boete te komen vervallen.
Nu heeft Essent het contract al in juni in laten gaan . Budget energie claimt nu het welkoms geschenk terug omdat het binnen het eerste jaar is. Ik kom terug van een lange vakantie en loop hier tegenaan. medewerker van essent blokt mij omdat ik iemand met meer zeggenschap wil spreken.Dit is niet eerlijk en klopt niet essent verstopt
zich achter de regels . hun maken een fout en laten mij ervoor opdraaien. wat kan ik doen? MVG Henk Wieringa.

Essent moet hun fout erkennen en de boete betalen aan budgetenergie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 16 juli 2019 om 14:20 geantwoord

Beste Wier1234,

Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit is absoluut niet de manier waarop u bij ons klant had moeten worden. En ook zeker niet hoe wij dit hebben gewild. Daarom ook mijn oprechte excuses hiervoor!

Ik zie dat u vandaag ook al telefonisch contact hebt gehad. Er is een proces ingezet om u terug te brengen bij uw vorige leverancier, Budget Energie. Zodat de boete en dergelijke komen te vervallen. U gaat binnen 2 weken hierover een bevestiging ontvangen.

Nogmaals, oprecht mijn excuses hiervoor!

Sharona
Essent Webcare