Klacht: conducteur onklant vriendekijk en rasicties

op 21 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik had om privacy redenen geen kaartje en gaf netjes me id kaart af om de beste man ze werk te laten doen en mij een uitstel van betaling te laten schrijven zo dat ik toch naar plaats van me bestemming kan gaan en dat is school
Maar de man weigerde verder te schrijven dan hij zelf wou en dat was station Zutphen terwijl ik in Zutphen kon over stalen naar Deventer om zo Apeldoorn me bestemming te bereiken en zo heb ik dus twee boetes gekregen boven op mijn rit bedrag en er was een buitenlandse meneer die ook geen kaartje had en die trapte hij de trein uit en zij welkom in Nederland!

Als hij word geschorst of in de trend

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 mei 2016 om 11:43 geantwoord

Heeft op 17 mei 2016 om 13:14 geantwoord

ik had ook via zutphen naar deventer kennen rijzen en van daar naar appeldoorn ong net zo lange reis tijd en wel trein van ns dus was wel 1 uitstel genoeg geweest

maar dit zegt maar weer genoeg over ns ;)

Alle klachten die gemeld zijn door mar1991