Klacht: cmtelecom sluit zomaar abonnemeten af

op 08 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Naar nu blijkt heb ik vandaag een abonnement op een betaalde SMS dienst voor €5 per week?!! Dit is echter nooit aangevraagd!! Hoe is dit mogelijk en waarom kan dit zomaar??

Per direct stoppen met deze activiteiten!! Mijn 5 euro terug storten. Dit soort acties pik ik niet!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 02 juni 2016 om 08:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door claudia stanneveld
x