Klacht: CMTelecom onbekende bedrijf haalt geld af via mijn mobiel rekening !??

op 12 februari 2020 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

CMTelecom?? onbekende bedrijf haalt geld af via mijn mobiel rekening !??
Hoe kan dit gebeuren zomaar ? Ik ben geschrokken toen ik dat van Vodafone horde en liet gelijk via Vodafone, CMtelecom Blokkeren. Van mijn factuur is 2 keer €4,50 afgegaan in eenkeer op een factuur. Ik doe niets met mijn Mobiel telefoon en ik heb nog nooit over CMtelecom gehoord ?? Het gaat om totaal een bedrag van € 9,00 Ernstig frustererend geval is dit ! Hier gaa ik achteraan, tot dat ik mijn geld terug ontvang !

Ik stel zeer op prijs, als ik geholpen word !

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 07 april 2020 om 08:46 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door Aydan