Klacht: CM telecom 300

op 14 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Voor 200 euro gedupeerd afgelopen maand! 1,65 euro per sms!!! Hoe kan het dat mensen daarvoor zijn aangemeld (personen weten van niks)

Als ik mijn geld terug heb en deze veroorzakers zijn geneutraliseerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 september 2016 om 09:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door muldervgo