Klacht: Chauffeur belt niet aan maar laat gewoon niet thuis briefje achter

op 08 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 08-06-16 zou DPD een pakket afleveren tussen 14.50 en 16.50.
De hele dag thuis/binnen gezeten want mijn zoontje van 3 is geopereerd en mag niet naar buiten.
Om 16.30 dacht ik laat ik eens naar de brievenbus lopen beneden en daar vond ik een niet thuis briefje van DPD.
Gelijk maar even een mail gestuurd waarop ik een kort antwoord van Gerco kreeg ze hadden de chauffeur gebeld ik was niet thuis en vanaf 17.00 de volgende dag kon ik het pakket ophalen bij het ophaalpunt want ze bieden geen 2e keer aan.
Ik gelijk maar even gezocht op facebook en google naar recensies en wat wil het geval: het hele internet staat vol met dezelfde klachten allemaal precies dezelfde klachten.
Nu wordt er niet meer gereageerd op e-mails (ook dat is een bekende klacht) en bellen ga ik niet doen want belachelijk genoeg kost dat 50 eurocent per gesprek (dat snap ik anders worden ze helemaal gek gebeld de hele dag).
Ik bestel in ieder geval nooit meer bij een bedrijf dat via DPD verzend echt nooit meer!

Gewenste Oplossing:

Dat ze het pakket komen brengen eigenlijk vandaag nog! Anders morgen op een afgesproken tijd en dan wel AANBELLEN! ook al heb je haast of proberen jullie zo klanten te verliezen en kosten te besparen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 09 juni 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RicardoKoch1,
Bedankt voor je bericht. We hebben je klacht ook ontvangen via onze klantenservice en Facebook en ook hier kan ik alleen maar nogmaals onze excuses aanbieden. Je pakket wordt vandaag tussen 10 en 11 uur bij de parcelshop geleverd.Ik kan dit niet meer veranderen, maar heb ik inmiddels wel doorgegeven en hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.
Groet Han

Heeft op 09 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Dat is geen oplossing zo doen jullie dat bij iedereen.
Ik heb betaald voor thuisbezorging ik kan mijn huis niet uit.
Jullie chauffeur had geen zin meer en wou naar huis dus zonder aan te bellen gooide hij een niet thuis briefje door de bus.
Jullie brengen of vandaag het pakket langs of hij gaat gelijk terug naar de verzender.
En een volgende keer beter? Er komt geen volgende keer!

Alle klachten die gemeld zijn door RicardoKoch1