Klacht: Cashback geweigerd, omdat Bol.com de verkoop uitbesteed aan een externe partij die geen deelnemer is van de cashback actie.

op 06 augustus 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds een aantal maanden een Oral-B genius 9000. Deze heb ik aangeschaft via Bol.com, omdat er een cashback actie op zat van €40,- voor dit type tandenborstel. Mijn vrouw dat ding besteld en dat apparaat ontvangen. Gegevens ingevuld barcode etc opgestuurd en dan begint het wachten….en nog langer wachten…….Tot vorige week ik het zat was en een mail gestuurd heb naar de organisator van de cashback actie. Blijkt dus Procter & Gamble te zijn. (Highco Data Consumenten Service
Voor Procter & Gamble). Zie onderstaand de reply:
Geachte,

Wij bevestigen de goede ontvangst van uw e-mail.
Uw aanvraag is geweigerd omdat uw aankoop is gebeurd bij Ac elektro en deze winkel is niet deelnemend aan de actie.

Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via gratis telefoonnummer ******* van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Wij vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

Bij mijn weten hebben we de tandenborstel gewoon besteld bij Bol.com en als deze hun verkoop uitbesteden naar een derde partij, dan hoeft dat toch niet ons probleem te worden? Wij doen zaken met Bol.com en niet met het bedrijf wat Bol.com kiest om ons de gewenste goederen te doen toekomen.
Nu gaat het mij niet eens om die €40,- maar gewoon de manier van handelen verdient zeker geen schoonheidsprijs en riekt naar misleiding. Je denkt dus zaken te doen met Bol.com maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Ik heb dit online ook eens nagezocht, maar het schijnt een schimmig gebied te zijn in de wet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer andere consumenten niet in dit soort misleiding trappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 15 augustus 2017 om 08:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - -- - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste klant,

Er is inmiddels contact met je opgenomen en de klacht is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Heeft op 19 augustus 2017 om 18:31 geantwoord

Omdat ze er bij blijven, dat alles duidelijk op de site zou staan, maar het tegendeel is waar. Pas na het afrekenen blijkt dat je bij een derde partij gekocht hebt. Maar ik maak er verder geen emails meer aan vuil. Ze zijn een klant kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door CynHK