Klacht: CASE:51248290 bol.com

op 15 april 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geleverde software werkt niet, en ze beloven contact/verbeteren maar ook dat leveren ze niet

Gewenste Oplossing:

Als mn software werkt en ik in het bezit ben van een sleutel die telkens werkt als herinstallatie vereist is (Adobe Premiere 14)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 24 april 2017 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste C Mathon,

Naar aanleiding van uw bericht hebben we contact gehad. Ik hoop dat alles intussen werkt zoals het hoort. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet o; contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

. . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door bgimnsdfinf