Klacht: Teveel betaald abonnementsgeld na 4 maanden nog steeds niet terugontvangen van CanaalDigitaal

M_WB op 12 september 2022 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei 2022 Canaal Digitaal opgezegd. Per email de bevestiging gekregen dat Bij een volledige beëindiging storten we het verschil binnen 6 weken terug. Medio Juni een brief ontvangen met het verzoek de bank gegevens in te vullen. Meteen ingevuld en opgestuurd, maar na 6 weken nog steeds niets. 26 juli 2022 weer een zelfde brief ontvangen met hetzelfde verzoek. “De BIC code was niet doorgegeven….”, kon niet telefonisch/whatsapp , nee dat moest per post. Dus per post doorgegeven. Nu ruim 4 maanden later nog steeds niets terug ontvangen. Vandaag 12 september dus maar weer gebeld. Per 2 augustus hebben ze de bankgegevens ingevoerd werd mij gezegd. Degene die ik aan de telefoon had ging “navraag” doen bij de boekhouding. Als antwoord kreeg ik dat het vanaf vandaag nog 6 (zes) weken zou duren) “omdat het niet anders kon”. Ik heb gezegd dat ik nu binnen twee weken mijn geld terug wil, anders geef ik het uit handen.
Als je te laat betaalt weten ze je snel te vinden maar als je geld van hun tegoed hebt kun je wachten tot je een ons weegt. Canaal Digitaal is geen prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Gewenste Oplossing:

Binnen 2 weken geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

2 jaren geleden - Beste M WB. Niet fijn om te horen dat je deze terug storting nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad iets is mis gegaan. Ik heb een onderzoek gestart om dit uit te zoeken, en om te zorgen dat dit bedrag zo spoedig mogelijk terug op jouw rekening word gestort. Ik hou je hiervan op de hoogte. Met vriendelijke groet, Lieke Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 06 oktober 2022 om 20:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte M WB,

Het tegoed dat bij ons in het systeem staat zal binnen 4 weken worden teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.

Excuses dat het zo lang heeft moeten duren.

Met vriendelijke groet,

Joyce
Webcareteam Canal Digitaal

M_WB

Heeft op 12 oktober 2022 om 16:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nee, ik wil binnen één week mijn geld terug. Ik snap niet dat het zo lang moet duren. Ze hebben mijn geld al sinds 7 maart 2022, 7 maanden. En dan moet ik nog eens 4 weken wachten? Ik dacht het niet. Wat mij betreft is de klacht nog lang niet opgelost. Elke keer dat je contact met die lui op neemt verschuif de terugbetalingstermijn met een aantal weken. Dit is de al de 4e keer dat ze dat zeggen. Waardering 1 ster is nog te goed voor ze!

Reactie van de melder van de klacht M_WB

1 jaar geleden - Pas op 23-01-2023, is eindelijk teruggestort wat ik teveel betaald heb, na maanden lang mailen en keer op keer afgescheept worden met de woorden...we begrijpen dat je het zeer vervelend vindt dat e.e.a. zo lang duurt...., en de loze beloftes dat er ... zo snel mogelijk terugbetaald wordt....

Alle klachten die gemeld zijn door M_WB