Mijn Klacht:
Op 9 mei 2022 Canaal Digitaal opgezegd. Per email de bevestiging gekregen dat Bij een volledige beëindiging storten we het verschil binnen 6 weken terug. Medio Juni een brief ontvangen met het verzoek de bank gegevens in te vullen. Meteen ingevuld en opgestuurd, maar na 6 weken nog steeds niets. 26 juli 2022 weer een zelfde brief ontvangen met hetzelfde verzoek. “De BIC code was niet doorgegeven….”, kon niet telefonisch/whatsapp , nee dat moest per post. Dus per post doorgegeven. Nu ruim 4 maanden later nog steeds niets terug ontvangen. Vandaag 12 september dus maar weer gebeld. Per 2 augustus hebben ze de bankgegevens ingevoerd werd mij gezegd. Degene die ik aan de telefoon had ging “navraag” doen bij de boekhouding. Als antwoord kreeg ik dat het vanaf vandaag nog 6 (zes) weken zou duren) “omdat het niet anders kon”. Ik heb gezegd dat ik nu binnen twee weken mijn geld terug wil, anders geef ik het uit handen.
Als je te laat betaalt weten ze je snel te vinden maar als je geld van hun tegoed hebt kun je wachten tot je een ons weegt. Canaal Digitaal is geen prettig bedrijf om zaken mee te doen.
Gewenste Oplossing:
Binnen 2 weken geld terug