Klachten over Canaldigitaal

CanalDigitaal is een aanbieder van digitale televisie, internet en bellen. CanalDigitaal heeft meer dan 300 zenders en ruim 50 HD-zenders waaronder film... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 32 klachten nodig voor een plaats in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

100%
18 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
18 klachten opgelost
4.9 /10
9 stemmen
9

Canaldigitaal Complimenten

Onrechtmatige nota

Klacht van Rbjms3 op 18 oktober 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

canaal digitaal heeft mij deze dag een nota gestuurd met daarin de kosyen van eem canaal digitaal abbonement die ik tijsig had afgesloten em bewijs heb van gestuurd en ook is de app niet gebruikt omdat het dus toch niet... Lees meer

zenders verdwenen

Klacht van h.freij op 17 oktober 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik heb een storing gemeld betreffende kanaal 47 en 48. deze zijn zomaar verdwenen. De klacht zou in behandeling zijn , maar waarom hoor of lees ik dan niets?. Het zou te maken kunnen hebben met een verschuiving naar een... Lees meer

Nota

Klacht van jonagold45 op 30 september 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nota ontvangen van canaaldigitaal terwij ik ieder maand 14.95 betaald heb. 44.85 euro moet snel betaald volgens hun worden anders incassokosten 40 euro extra. als je ze wilt bellen hoor je alleen dat er een rekening openstaat die snel betaald moet worden... Lees meer

Onrechtmatige incassokosten

Klacht van Moet dit echt op 11 september 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik had een gratis proefabonnement afgesloten bij Canal digitaal en deze weer opgezegd. Toch blijft mijn abonnement actief en ontvang ik onrechtmatige facturen in mijn mailbox. Nu, na ruim drie maanden, krijg ik uit het niets een incassobureau op mijn... Lees meer

Geen ontvangst

Klacht van ergnis op 12 augustus 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Bij het begin van mijn vakantie rond 20 mei mijn flex3 abonnement abonnement aangezet . Na een dag geen ontvangst meer door veranderde instellingen van Canaldigitaal kon mijn automatisch schotelontvanger geen signaal meer krijgen. Na ruim anderhalfuur eindelijk contact gekregen... Lees meer