Ik ben al jaren klant bij CanalDigitaal en wilde zojuist een extra module voor mijn smart tv bestellen. Deze kost eenmalig €99,- en hier zijn maandelijks €9,50 extra abonnementskosten aan verbonden. Beetje aan de prijzige kant maar helaas is het... Lees meer

Afgelopen dinsdag plaatste ik een klacht over Canal Digitaal op klacht.nl Ik werd vandaag zonder enige aankondiging afgesloten. De reden omdat mijn betalingen gedaan worden met een Belgische bankrekening en het systeem van Canal Digitaal niet erkent volgens een medewerker van... Lees meer

Heel vaak contact gezocht maar geen reactie Vind heeeeeel slecht hier Wel betalen maar geen reactie Smartkaart doet het niet Lees meer

Ik heb in november een bestelling gedaan bij Canaldigitaal en een betaling gedaan met Ideal, vorige week contact gehad waarom ik nog steeds niets gehoord had, en het bleek dat de betaling weg was?? Dan een betalingsbewijs gestuurd en ze... Lees meer

Ik heb in oktober diverse malen gebeld en gechat met Canal Digitaal om mijn contract uit te breiden naar het meest uitgebreide pakket, maar helaas in december nog steeds niet gerealiseerd. Omdat er volgens hun 2 abonnementen op mijn naam... Lees meer

Onze ontvanger gaat steeds uit, en we moeten ook vaak het hele menu weer door. Ik denk tijd voor een nieuwe ontvanger. Lees meer

Voor de 2x een nieuw kastje wat het weer niet doet. Nu moeten we naar een dealer om te kijken of het daar wel werkt.want t blijkt aan ons netwerk te liggen. Echt heel grappig we hebben een kantoor en... Lees meer

De app die er is hapert constant en ik wordt telkens uit de app gegooid. Vaak haperingen in films maar niet in de reclames en beeld wordt snel zwart. De app werkt niet naar behoren. Dit gaat over gebruik van de... Lees meer

Telefonisch is een korting afgesproken voor de gehele looptijd van het contract (24 maanden). Nu na 12 maanden is deze korting opeens verdwenen en regeren ze niet op mijn 2 eerdere e-mails. Via de helpdesk zeggen ze dat ze geen... Lees meer

Wij wilden ons contract bij Canal Digitaal opzeggen, wegens slechte tot geen ontvangst, maar kregen tot onze verbazing te horen dat we in oktober 2019 ons contract verlengd zouden hebben t/m oktober 2021. En als 'tegenprestatie' zouden we nu een... Lees meer
