Canaldigitaal Complimenten
3 accounts aangemaakt, omdat ik ajax wil kijken en 3x is mn wachtwoord opeens onjuist terwijl ik niks geks doe. 3 x 3,99 betaald om vervolgens niks te zien . Lees meer
Ik wil een klacht indienen over de wijze waarop mijn opzegging van mijn abonnement bij Canal is afgehandeld en over de onprofessionele behandeling door de klantenservice.
Op 6 oktober 2024 heb ik mijn abonnement opgezegd via de website van Canal. Na... Lees meer
canaal digitaal heeft mij deze dag een nota gestuurd met daarin de kosyen van eem canaal digitaal abbonement die ik tijsig had afgesloten em bewijs heb van gestuurd en ook is de app niet gebruikt omdat het dus toch niet... Lees meer
Ik heb een storing gemeld betreffende kanaal 47 en 48. deze zijn zomaar verdwenen. De klacht zou in behandeling zijn , maar waarom hoor of lees ik dan niets?. Het zou te maken kunnen hebben met een verschuiving naar een... Lees meer
Nota ontvangen van canaaldigitaal terwij ik ieder maand 14.95 betaald heb.
44.85 euro moet snel betaald volgens hun worden anders incassokosten 40 euro extra.
als je ze wilt bellen hoor je alleen dat er een rekening openstaat die snel betaald moet worden... Lees meer
Vakantie-abonnement afgesloten bij Canaldigitaal. 75 euro is enige optie als je 4 weken televisie wil.
Na een week viel tijdens het kijken ineens de zender uit en kregen we melding dat de zenders geblokkeerd waren. 4 dagen gechat, gebeld en allerlei... Lees meer
Ik had een gratis proefabonnement afgesloten bij Canal digitaal en deze weer opgezegd. Toch blijft mijn abonnement actief en ontvang ik onrechtmatige facturen in mijn mailbox. Nu, na ruim drie maanden, krijg ik uit het niets een incassobureau op mijn... Lees meer
Sinds de verandering in mei nu bij de derde flex maand problemen, geen beeld foutcode k524. Of alleen de rtl zenders ontvangen. Dagelijks de de schotel opnieuw uitrichten zonder succes.
De zenderlijst is geladen maar geen beeld.
De schotel is ook al... Lees meer
Bij het begin van mijn vakantie rond 20 mei mijn flex3 abonnement abonnement aangezet .
Na een dag geen ontvangst meer door veranderde instellingen van Canaldigitaal kon mijn automatisch schotelontvanger geen signaal meer krijgen. Na ruim anderhalfuur eindelijk contact gekregen... Lees meer
In juni bericht gekregen dat het abonnementsgeld alweer werd verhoogd. Op de website gekeken en gezien dat er goedkopere abonnementen zijn die voldoen. Gebeld. Eerst kon niets goedkoper volgens de medewerkster. Na gedreigd te hebben mijn abo dan helemaal op... Lees meer