Klacht: Terugbetaling teruggestuurde decoder

F van der Velde op 11 september 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb binnen de proefperiode de decoder teruggestuurd naar Canaldigitaal.
Dit contract had ik afgesloten bij een dealer.
Omdat ik het bij een dealer heb betaald wil Canaldigitaal mij de€99.00 niet terugbetalen. Doch na telefonisch contact te hebben gehad met Canaldigitaal heb ik op hun advies de decoder niet naar de dealer maar naar Canaldigitaal gestuurd. Betalingsbewijs inmiddels opgestuurd

Gewenste Oplossing:

mijn geld retour voor de betaalde teruggestuurde decoder

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

4 jaren geleden - Beste F van der Velde, Allereerst excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega zojuist je betaalbewijs door heeft gezet naar de desbetreffende afdeling. Zij gaan dit verder onder handen nemen en dit voor je oplossen. Vriendelijke groet, Mees van Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht F van der Velde

4 jaren geleden - Beste Mees, Zoals je in de geschiedenis kunt lezen heb ik dit antwoord eerder gehad. Met als conclusie dat er nog steeds geen uitbetaling heeft plaatsgevonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 september 2020 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste F. van der Velde,

Ik heb voor je geïnformeerd bij de desbetreffende afdeling. Het bedrag zal deze week nog worden overgemaakt, ik ga er dus van uit dat het begin volgende week, uiterlijk eind volgende week op je rekening zal staan. Mijn excuses voor al het ongemak.

Vriendelijke groeten,

Mark
Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht F van der Velde

4 jaren geleden - De geboden oplossing is niet uitgevoerd. Het bedrag is niet overgemaakt.

F van der Velde

Heeft op 28 september 2020 om 13:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Eindelijk. Na 5,5 maand Vele mailtjes en telefoon gesprekken verder het bedrag retour. Aan tijd en energie heeft het het 5voudige gekost.

Alle klachten die gemeld zijn door F van der Velde