Klacht: Terugbetalen canaldigitaal

Conny261298 op 02 februari 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Canaldigitaal has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 januari 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste, Uw klacht is inmiddels van bijna een jaar geleden. Mocht deze klacht helaas nog niet opgelost zijn dan willen wij u verzoeken om uw klacht opnieuw te plaatsen. Wij zullen deze dan uiteraard direct oppakken en u van dienst...

Categorie Alles-in-1
Status Opgelost
Datum 2 februari 2013

Canaldigitaal heeft op 23 januari een e-mail gestuurd over de terugbetaling van 44,95 euro voor de maand december, vanwege problemen met telefoon en internet. De klager heeft zelf al contact opgenomen, maar ontvangt geen reactie van het bedrijf. Daarom heeft de klager besloten de klacht via een andere weg in te dienen.

Mijn Klacht:

En ja hoor daar gaan we weer canaldigitaal heeft mij 23 jan. een mail toegezonden dat zij een bedrag van 44,95 over de maand dec. aan mij betalen vanwege het niet werken van telefoon en internet. Ik heb ze zelf al een mail gestuurd maar krijg zoals ik al gewend ben geen reaktie en doe ik het maar weer via jullie want anders hoor ik toch niks van ze.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn dat jullie het bedrag van 44,95 per direkt aan mij overmaken want dit is mij in de mail van 23 jan. toegezegd tot op heden niks terugontvangen doe het nou eens een keer zonder dat ik een klacht in hoef te dienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 januari 2014 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Uw klacht is inmiddels van bijna een jaar geleden. Mocht deze klacht helaas nog niet opgelost zijn dan willen wij u verzoeken om uw klacht opnieuw te plaatsen.
Wij zullen deze dan uiteraard direct oppakken en u van dienst zijn.
Mocht uw klacht wel zijn opgelost in deze periode dan kunt u deze email als niet verzonden beschouwen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie