Klacht: Slechte service!

OnbekendAnoniem op 08 juni 2024 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Ik heb vandaag contact opgenomen met Canal Digitaal, omdat ik merkte dat er een aantal betalingen scheef liepen. Tevens wilde ik een abonnement gaan opzeggen en zo kwam ik erachter dat er nog een bedrag openstond. Blijkbaar was er iets mis gegaan met de automatische incasso. Vermoedelijk heeft mijn ex de bedragen gestagneerd.

Ik kreeg geen kans om ook maar iets uit te leggen of te bespreken. Direct werd mij verteld dat ik binnen 2 dagen de 121€ moest betalen of de deurwaarder zou op mijn stoep staan.

En dat terwijl ik niet eens wist dat er een bedrag openstond en de maanden daarna alles netjes is betaald.

Ik heb alle gestagneerde bedragen van mijn ex betaald met mijn eigen rekening, terwijl we in vechtscheiding liggen en ik nauwelijks geld heb.

Deze dame was heel kort en denegerend. Ik heb terguggebeld en om een andere medewerker gevraagd, omdat ik probeer mee te werken. Ik werd niet opgenomen. Ik heb opgehangen omdat de receptie nog wel opnam.

Ik ben tijdens het typen van dit bericht al die tijd nog in de wacht, maar ook de receptionist neemt nu niet meer op.

Echt belachelijk dit!

Een normale behandeling waarbij gesproken kan worden in oplossingen. Wat moet er betaald worden en waarom meteen een deurwaarder als ik niet eens op de hoogte was van de openstaande rekening?

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

7 dagen geleden - Beste Annemiek Post, Bedankt voor je bericht Ik zie dat jouw klacht al in behandeling is genomen door mijn collega. Tevens is hierop een oplossing geboden. Ik vraag je vriendelijk deze klacht af te sluiten zodat de communicatie via jouw oorspronkelijke klacht kan worden vervolgd. Met vriendelijke groet, Bernd Serviceteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door OnbekendAnoniem